måndag 1 november 2010

God morgon..

God morgon.

Idag är det mycket som ska hinnas med så kände att det var bäst att gå upp skapligt, har sovit som en prinsessa ännu en natt, har haft sovrummsfönstret öppet flera timmar innan vi går och lägger oss och sen får det stå lite öppet på natten och kanske är det, det som har gjort att jag sover gott?..

Idag ska följande göras:
* 3 viktiga ärenden på stan
* tvätta (eftersom vi bokar tvätt tid är det ett halvdags arbete)
* Baka, jag fyller ju snart år så bäst att fylla upp frysen.
* Allt annat plock som ska göras så som diska, laga mat osv.
Ja det blir nog en fullspäckad dag för en öm gravid kropp.

Just det idag går jag in i vecka 34, det innebär att har jag tur kanske det inte ens är 6veckor kvar, har jag otur är det 8veckor kvar. Ska stilla mig med att sätta upp sängen och packa BB väskan så kanske inte tiden går så långsamt.

Hoppas ni får en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Haha ja han älskar att bli buren, han är runt 14år och jag har burit runt på han ända sen dess så han blir bara lugn medan min minsta katt blir helt galen och sprattlar sig ur på en sekund, till min besvikelse. ;P

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja sömnen vore skönt att få tillbaka, man går ju som en Zombie hela dagarna sen :)
    Beroende på hur pigg jag är så kan jag gå upp o kolla lite tv eller läsa lite. Kollar man på tv blir man ofta trött och då kan man gå tillbaka och somna om. Sen finns ju alternativet att sova lite under dagen. Ju närmare man kommer förlossningen ju viktigare är det med sömnen :)

    SvaraRadera