fredag 19 november 2010

Älskade

Hejsan

Idag har jag äntligen träffat min underbara farmor! Sist var i augusti och det var på tok för länge sen, idag träffades vi och åt jätte god thai mat och gick och kände lite på bebis kläder. Var riktigt roligt att träffa henne! sen åkte vi hem till mamma och fikade lite och sen körde dom mig till tåget och nu är jag hemma, vad möts jag av då?!

Jo i hallen står spjälsängen ihop monterad. Blev så himla glad! En riktigt bra överraskning från min älskling, jag har inte bett honom eller ens gett en vink om att han kan sätta ihop den. De kan om de vill! Behöver röja ganska så mycket i hallen men det gör inget är väldigt tacksam att sängen är monterad. Bild kommer när vi fått in den i sovrummet och den är bäddad, vilket kommer göras ikväll.
Vi kan inte komma överrens om vart den ska stå men jag har nu bestämt mig för att han får bestämma och märker vi att det inte skulle fungera så går det ju flytta på sängen. Jag har nog bestämt allt och det mesta, och nu när han varit så duktig så kan han gott få bestämma vart den ska stå, så får som sagt tiden utvisa om det blir bra eller inte.

Bild kommer som sagt senare för nu ska jag röja upp här så gott det går och sen hoppas jag på en myskväll.

Förövrigt så snöar det som bara den! Det är ganska mycket snö nu, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar