fredag 26 november 2010

Flytt

God kväll

Ögonen går just nu i kors men ska verkligen försöka få ihop ett inlägg, ber om ursäkt om det är mycket fel stavningar, men huvudet är inte med längre.

Idag var jag upp vid nio och gjorde mig i ordning och packade lite sen bar det av till barnmorskan, vad händer när vi sitter i väntrummet jo brandlarmet går så alla måste ut. Tack och lov var det ingen brand utan vi fick snart gå in igen. Allt såg bra ut, bebis har inte fixerats än men hon sa att det betyder inte att det inte kan sätta igång när som.

När jag kom hem var det bara fortsätta packa, packa och åter packa. Igår hade jag hjälp av min snälla syster. Tusen tack till dig! Idag har älsklingen och jag hjälpts åt och nu ikväll har vi börjat flytta det första. Tack till alla som hjälper till och tack till alla som störtar.
Imorgon ska resten flyttas, herrre gud vad saker man har! Inte klokt, idag känns de som att jag inte har packat något men sen tittar man runt så är de nog en del men det är väldigt mycket kvar.

Är så himla glad, det krävs som sagt väldigt mycket utav mig den här helgen och nästa vecka men det kan jag ta. Tycker jätte mycket om den här lägenheten då vi har fått den väldigt fin men samtidigt väger naktdelarna som våran livssituation ser ut nu över fördelarna.

Ingen bild i detta inlägget heller men känner att jag prioriterar inte att ta bilder som det är just nu.

Ha en riktigt bra kväll, jag ska nog snart inta sängen för det är vad min kropp och huvud vill!

Ännu en gång ett stort tack till alla ni som hjälper till och till alla som störtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar