lördag 20 november 2010

Sängen

Hejsan

Här kommer en bild på sängen


Nu är vi redo, nu får du komma när du är redo <3

Idag blir det till att städa, olle hade ätit på kartongen från sängen i natt så jag har fullt av små kartongbitar i hallen.

Sen ska jag försöka se om jag kan få motivation till att plugga lite. Känner jag min kropp så kommer jag vara helt slut efter städningen så vi får väl se hur mycket pluggande det blir.

Har nu fått beskedet förresten, det handlade om att vi ville titta på en lägenhet som kändes perfekt, det var så mycket som stämde och hade passat oss utmärkt men tyvärr var det folk förre som tog den. Så vi får helt enkelt hoppas att det snart dyker upp någon annan. Vi bor just nu i en stor och bra tvåa men vi har en sån hemsk trappa upp till lägenheten som hade varit skön att slippa när man ska upp med matkassar och vagn och barn. Sen vill jag gärna ha balkong och gärna en liten innegård för som det är nu så har vi ingen balkong och ingen gård, man blir så låst på sommaren. Men det är bara hålla tummarna att det dyker upp något.

Ha en riktigt bra lördag, det ska jag försöka ha.

4 kommentarer:

  1. Jätte fin säng! Ser jätte mysigt ut! Hoppas du inte sliter allt för mycket idag! Ha en bra dag gumman <3

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så mycket sofie :) Hann med toaletten och torka av alla speglar sen protesterade kroppen :( TYPISKT! jag vill så mycket men kroppen är inte med på mitt tempo.. men de får ta den tid det tar idag. Får vila emellan åt så ska de nog gå bra :) Man är ju bara gravid ;) <3

    SvaraRadera
  3. Fina sängkläder, Leah har likadana:)

    SvaraRadera
  4. Synd ni inte fick den andra lägenheten, var det en trea? Vi bodde i en liten etta innan, sen en dag bestämde sambon sig för att ringa hyresvärden och höra om de fanns ngn ledig och vi hade verkligen tur som fick en trea dagen efter...

    Tack för ditt peppande! :)

    SvaraRadera