onsdag 3 november 2010

Baka baka...

God kväll

Idag på förrmiddagen fikade jag med en klasskompis, hon hade med sig en super god kladdkaka.

Nu i eftermiddag/kväll har jag bakat..

Sist jag bakade glömde jag förkläddet kan säga att min mage var väldigt vit sen av mjöl och hade ganska många fläckar efter smeten. Så idag var jag duktig och tog på mig det.

Jag bakade 12 havregrynsbullar och 16 grahamsbullar. Nu är jag helt slut i ryggen som vanligt när jag har bakat men nu behöver jag inte göra mer ikväll. Det har varit full fart i magen under hela bakningen. Så nu ska vi båda försöka ta det lite lugnt ikväll.



Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

  1. Jo de är ju en idé men jag har ju en sambo att tänka på me :)

    Ja visst är bilen fin, we love it :)

    SvaraRadera
  2. Åh, skulle med vilja baka lite men jag är verkligen urkass i köket, sambon portar mig haha

    SvaraRadera
  3. Ja det är faktiskt riktigt skönt att ha lite saker att se framemot så man känner att målet närmar sig :)

    Haha, det är mest fördel faktiskt. Dock lite tråkigt ibland för någon gång kan de vara gott med enkel mat så som makaroner och korv, men sambon ska jämt göra det till en "lyxigare" rätt.. Fast gott blir det iofs :)

    SvaraRadera