torsdag 4 november 2010

Lilla lilla syster..

Hejsan

Var på så tråkigt humör idag när jag vaknade, kände att jag kunde lika gärna ligga kvar i sängen, trött på att var dag ser ungefär likadan ut (mitt eget fel då jag heller inte ändrar så mycket på dagens rutiner). Frysen är mer än väl fylld så baka var inget alternativ det heller. Gick till slut upp med tunga steg, tittade på den lille disken på diskbänken och på mjölet på golvet sen igår och kände att nee det där kan jag göra sen jag har ju hela dagen på mig. Sen ringde mamma och vi pratade lite, sen kom jag på att lilla lilla syster kanske vill komma. Det ville hon, hon kan hålla igång mig ett tag då jag som sagt för det mesta nu är bandy änka. Så nu ligger hon och sover. Hon ska stanna till på lördag! väldigt mysigt och roligt. Tänkte vi skulle försöka hitta på något i morgon, vet inte vad än men behövs inte så mycket för att hon ska vara nöjd, vilket är skönt.

Hoppas ni andra också haft en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Skönt att det är fler än jag som är gravid och känner sig nere.. Trodde det bara var jag ett tag..

    SvaraRadera
  2. Ja vi vet könet, ska komma en liten prinsessa till oss.. Längtar som en tok! Vet ni könet till er?

    SvaraRadera