lördag 13 november 2010

Lördag morgon

God morgon!

Idag väntas kalas! Familjen kommer på kalas så tänkte jag skulle ta tag och börja städa så det är fint när dom kommer, skulle ha städat igår men bakade bröd sen var jag helt slut så det blev inget med det och då får jag helt enkelt ta det idag istället.

Jag har alltid varit sån att när det är kalas då vill jag ha strumpbyxor och klänning, men idag har jag inga strumpbyxor eller någon klänning, har känt att det har varit onödigt att köpa en klänning som jag kanske bara kan ha en eller två gånger, men idag ångrar jag det! Känner mig inte så jätte fin i dom vanliga topparna jag har som jag alltid har för att man inte kan ha så mycket annat. Får väl lyxa till det med ett halsband eller armband så jag blir lite kalasig haha.

Har fortfarande inte fått något besked så får nog snällt vänta tills nästa vecka vilket känns som en evighet!

Var hos barnmorskan i torsdags, bebis hade inte fixerats än, det trodde jag att den hade gjort men inte! Annars såg allt bra ut vilket känns skönt, bara mitt järnvärde som måste höjas!

Hoppas ni får en riktigt bra lördag, nu ska jag sätta igång och börja städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar