onsdag 10 november 2010

Nya magbilder

Hejsan

Tänkte dela med mig av nya magbilder, varnar känsliga tittare...

Börjar med en snäll bild, där magen inte ser så maffig ut.




Bild från den sidan där det är minst bristningar, de bloggar jag följer och där det visas magbilder är det inte en enda synlig bristning, jag fick nog era ;) Men vad gör väl det om hundra år? jag kommer ju få något väldigt, väldigt vackert, så det är värt varenda bristning!

Nu har jag en sak till jag längtar efter! Har ganska mycket faktiskt denna månaden
<> Ett besked som jag hoppas kommer redan i morgon!
<> Barnmorskan i morgon
<> Helgen (massa kalas)
<>15nov min 20års dag
<>Nästa vecka (kalas)(ev sätta upp spjälsängen)
<>19nov Pappa fyller år
<>Få träffa lille Lowe live, oj så jag längtar!
<>Första advent vilket innebär JULPYNTA :D eller ialla fall adventa
<>15dec BF

Har börjat lite lätt att packa BBväskan, oj vilken känsla att lägga ner bebis kläderna i en väska och vad ska man ha med sig? och vilka kläder? hur mycket kläder? inte lätt men om jag börjar lite lätt så hinner jag ångra mig flera gånger om och packa om och fylla på väskan.

Ha en bra kväll..

4 kommentarer:

  1. Ja men visst? Och så kan man ha matta/gardiner och småsaker i färglatt istället.

    Jag har med börjat fundera över BB-väskan. Men undrar också över kläder. Kommer iaf ta med kläder i både 50 och 56, man vet ju inte vilken storlek h*n kan ha i början..
    Kanske ett set av varje, och nån extra body? Den får väl kläder på BB att ha i början va? Och sen att kläderna man har med är mer när man ska åka hem, eller är jag helt ute och cyklar? Haha.

    SvaraRadera
  2. Man får ju en body där det står landstinget på som första kläer att ta på:) Men det är bara en så när det kommit bajs eller kräks på den är det bra att ha med lite av sina egna. Av egna erfarenheter kan man inte ta med för mycket kläder haha. Även att man är där så kort tid så går det åt..:)

    Fina bildr på magen:) Roligt att någon vågar lägga upp en bild på en bebismage med bristningar på, du är den första jag sett! Och då har jag följt många mammabloggar och läst många mammatidningar:) Själv var jag för feg..La bara ut bilder med tröja över magen:) Eloge till dig:)

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Ja jag förstår det! Då känner man att det snart är dags! Jag har en hel jäkla lista med saker som ska packas ner, mkt praktiska saker. Men tänkte också börja med kläderna till bebisen. Tar nog kanske med fyra bodies. Två byxor, strumpor, en tunn mössa, en tjock mössa och en tjock overall att åka hem i. Filt också såklart, bra att du sa det:)

    SvaraRadera
  4. världens finaste mage tycker jag :) vad gör bristningar? du kommer få det bästa och finaste vad gör då lite bristningar?? :O puss!

    SvaraRadera