söndag 21 november 2010

Var är insperationen?

Hejsan

Idag borde jag fixa med de vardagliga bestyren då jag ska ha ytterligare ett kalas idag. Morbror med tjej ska komma, ska bli roligt. Sen borde jag plugga då jag har en stor redovisning på torsdag och ett stort prov veckan efter. Jag borde också börja med maten då det vorre bra om jag hunnit äta mat innan mina gäster kommer. Men jag har ingen insperation till något! Borde också göra mig i ordning. Är kanske vädret idag som gör att man inte känner för att göra något. Får väl sätta på lite bra musik så kanske man kommer igång.

I natt har katten sovit i spjälsängen, han sträckte verkligen ut sig haha. Har lagt ett badlakan så han inte hårar ner lakanen innan bebis hunnit ligga där.

Skärpning mikis dags att sätta fart!

1 kommentar:

  1. Då är vi två som inte hittar inspiration idag, fast kanske inte så konstigt om man är sjuk.. :/

    Vet inte vad det är men jag antar magsjukan. Aldrig varit såhär mycket sjuk någonsin, helt galet sjukt! Har du varit sjuk mycket nu under graviditeten?

    SvaraRadera