måndag 8 november 2010

skola och sötsug!

Hejsan

Idag när jag vaknade så gick det inte svälja så det var bara gå upp och hutta flytande alvedon, sen gick det lite bättre att svälja. Med lite ensvishet så bestämde jag mig för att gå till skolan trots halsont och täppt näsa. Det var lite jobbigare än jag trodde att börja skolan igen. Sitta så länge, och livet i magen var det full fart på, sparkade upp i revbenen och boxade nere i bäckenet Men det ska gå, jag ska se till att få allt teoretiska klart! Var kul att träffa klassen igen.

När jag gick hem så var jag tvungen att handla lite snabbt, vad slank ner i korgen mer än det jag hade tänkt? jo clementiner, dumle choklad, kitkat, skumtomtar och maraboe choklad! Fnissade för mig själv när jag kom hem och plockade upp, tror bestämt någon var lite sötsugen!

Idag går jag in i v35. Magbild kommer någon dag i veckan.

4 kommentarer:

  1. Jag trodde med det skulle bli lätt att plugga och vara gravid, men icke! Näst intill omöjligt för mig, kan inte alls koncentrera mig :(
    Jag läser upp grundskolans kärnämne (svenska, engelska och matte). Vad läser du då?

    SvaraRadera
  2. Vi kommer också ha sängen ståendes mot en vägg sen. Så klart du ska ha spjälskyddet runt hela:)

    Då är ju vi i samma vecka! Inte lång tid kvar nu.. Förhoppningsvis:)

    SvaraRadera
  3. Jahaaaa! DÅ är jag med:) Haha förlåt jag var visst lite trög där.

    Ja det hoppas jag med! Fast samtidigt inte, dels tycker jag om att vara gravid, tycker det är så mysigt med magen. Och sen måste vi hinna klart med massa grejer innan det är dags. Men halvfort får det gärna gå:)

    SvaraRadera