tisdag 16 november 2010

Trött...

Hejsan.

Idag har jag också blivit firad, min dag började vid fem. Då vaknade jag och kunde inte somna om, vid sju gav jag upp och gick upp. Dammsög och fixade för vid nio kom min klasskompis och vi gjorde ett skolarbete. Sen kom mormor, då öppnade jag presenter och sen gick vi ut och åt. Sen gick vi på stan och när vi skulle gå hem hade jag så ont i kroppen så jag ville nästan gråta! Min kropp var inte glad på mig och jag var inte så glad på den. Fick jätte fina presenter av mormor <3. Har fått så mycket fint! Är jätte tacksam över allt jag har fått.

I morgon ska vi på studiebesök med skolan sen ska jag inte göra något! Känner att jag behöver en halv dag då jag inte gör något alls, hoppas jag klarar det.

Väntar fortfarande på besked...

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott :)
    Ja idag är de 29 dagar kvar tills den lille är beräknad ..

    SvaraRadera