tisdag 2 november 2010

Är så himla glad!

Hejsan



Vill börja med att gratulera min underbara, älskade bästa vän/kusin! Idag kom en otroligt vacker liten gosse till världen. Hoppas att ni mår bra, ser verkligen fram emot att få träffa er! Stort grattis!

Ikväll har jag varit på me&i party tror det heter så. De hade så himla mycket fina kläder! kände dock att det hade varit lite lättare om jag hade vetat vad som gömmer sig i magen. Men vem vet kanske blir fler såna partyn då bebis har kommit.
Hur som så var det väldigt trevligt, träffade flera tjejer som jag tidigare jobbat med och en klasskompis och hennes underbart söta dotter samt lite nya människor vilket alltid är roligt. Kvällen bestod mesta dels av bus med lilla flickan, det var minst sagt full fart. Tjejen är 6mån och det var verkligen full fart på henne, det bästa var att stå och hoppa. Ojoj vad jag längtar efter mitt knyte! Det var fler bebisar där och det gjorde ju inte suget mindre direkt. Snart så är det min tur.

Väntar på att kalrn ska komma hem, vinter tid är jag bandy änka på kvällar och helger, jag hoppas dock att han kan förra över det starka idrottsintresset han har på barnet, jag tror det är bra att ha ett intresse, en aktivitet. Det ger så himla mycket. Själv har jag aldrig riktigt haft någon hobby eller något så starkt intresse, jag trodde bandy var en förkortning av innebandy när vi träffades, så så idrottsintresserad har jag varit. Nu vet jag vad bandy innebär och vad offensivt och defensivt är, det är väl inte dåligt?

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Ja det är ju så obehagligt när man inte vet. Funderade på om jag kanske ska ringa barnmorkan och höra, men har ju inte haft nåt ont alls efter inatt. Och bebisen rör sig ju där inne som vanligt..
    Foglossning är det inte för det har jag haft och det känns inte som det gjorde inatt. Tänk riktig jävla magknip som höll i sig, inte kom och gick utan det höll i sig ett par timmar och sen klingade det av och försvann...
    Hade så jätteont i magen för ett par månader sen, också på natten som jag vaknade av. Då låg jag kvar i sängen och det gick över efter några minuter.
    När jag har vanligt så ont i magen (när jag inte är gravid) kan jag inte stå rakt upprätt, men nu var det skönare att gå omkring, det är ju med konstigt..

    SvaraRadera