tisdag 2 november 2010

Morotskaka

Hejsan

Igår var det full fart hela förmiddagen. Bakade som sagt och det blev då morotskaka. Tyvärr så misslyckades jag totalt med glasyren, får dock skylla mig själv eftersom jag fick ett recept med glasyr med cream frech och valde att göra med philadelphia ost, trodde man gjorde på samma sätt men det gjorde man inte! Glasyren blev med andra ord väldigt rinnig och kladdig. Tack och lov smakar den bra i alla fall men inte så vacker.

Bilden är från google.

Gjorde på en plåt med kanter för jag hade ingen annan bra långpanna, det innebär att jag har hela frysen full av morotskaka.

Idag har jag mest gjort de vardagliga bestyren. Var väldigt öm i kroppen igår efter att hållt igång på tok för mycket därför fick det bli en lugn dag idag.

Ska snart iväg på kläd party hos en tjej, hoppas man hittar något fint neutralt. Eller kanske jag ska unna mig själv något fint? Det var ju inte igår man gjorde det.

Ha en bra kväll...

1 kommentar: