onsdag 1 december 2010

Äntligen på plats..

Hejsan

I fredags var det packa, packa och åter packa som gällde, sen på kvällen körde vi lite utav möblerna.

I lördags var det full fart igen, upp vid nio och börja packa igen. Vid tio kom hjälpen så då började det köras möbler och kartonger. När vi äntligen packat klart allt åkte jag och mamma till den nya lägenheten för att börja packa upp, redan på lördagen hann vi få upp väldigt mycket men jag avsky att bo i säckar och kartonger och vill ha ordning runt mig så jag fortsatte långt in på kvällen.

Söndagen: Panik känsla och ont i precis hela kroppen, lägenheten ska städas och vi har massor kvar att packa upp min kära sambo skulle iväg och spela match, tack och lov så kom mamma igen så vi städade halva gamla lägenheten och sen packade upp ännu mer. När hon sen hade åkt hem så fortsatte jag packa upp så mycket jag orkade.

Måndag: vaknar och har ont precis överallt, natten hade varit ett rent helvete, kände känslan jag aldrig trodde jag skulle känna " snälla bebis stanna en vecka till, mamma orkar inte med en förlossning nu." Bebis måste ha lyssnat till det för än ligger den kvar. Svärmor följde med och städade klart lägenheten så nu är den färdig städad.

Tisdag: I stort sett allt är iordning, lite lampor och ett par gardiner ska upp. Tvättade och pysslade. och var i skolan.

Onsdag idag har jag varit i skolan. När jag kom hem kände jag att jag var värd lite vila. Sen fick vi internet idag, vilken lycka! Nu ska jag ta tag i maten, så den är klar när "gubben" kommer hem.

Bilder kommer inom kort jag lovar! Har ju gått in i ny vecka så de är väl dags att lägga upp ny magbild.

Hoppas allt är bra med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar