måndag 13 december 2010

Blev visst en shopping tur till..

I går blev det en shopping tur till, var då på ikea igen men köpte gaderobsinredning. Sen köpte jag färg till våran tv bänk.

När vi sen kom hem så satte jag igång och började måla, han i affären sa att färgen skulle räcka till två lager och att jag skulle behöva lägga på två lager för att få önskad färg, två lager lär jag verkligen inte behöva då den blev mörkare än tänkt och färgen är nu slut. Är inte klar än! Så i morgon blir det till att gå till färg affären och hoppas att dom har samma märke på färg! Fattar inte att jag ens tänkte tanken att dra igång ett målar projekt, jag är ganska klumpig när jag kryper runt på golvet för att hitta skön ställning samt för att komma åt. Bänken är nu målad men det är lådor och dörrar som ska målas också. Lägger upp bild när det är klart, vilket jag hoppas blir i morgon.

Går för övrigt in i vecka 40 nu, så när som kan det lill livet tänkas komma ut. Jag försöker att tänka att om två veckor har vi säkert vår bebis hos oss.
Jag hoppas dock att det blir INNAN jul, skulle vara så mysigt att få fira jul med bebis utanför magen!

2 kommentarer:

  1. Men tusan då! Jag sa ju till Adam att ni skulle få bebis idag, en luciabebis! Min magkänsla sa så. Men än är det ju inte för sent, sånt kan ju gå fort! Jag håller tummarna!
    Förstår att du vill att bebis ska titta ut innan jul! Så mysigt det vore =)
    Håller mina tummar för det också!
    Kram på er!
    /Jessie

    SvaraRadera
  2. Jag har ro att vila men med två hundar har man inte den lyxen :)

    SvaraRadera