fredag 10 december 2010

Shopping!

Hejsan

Idag har det varit shopping på hög nivå, var först på ikea där hittade jag två såna som jag visade i tidigare inlägg och gardinstång och gaderobsinredning, korgar att sätta i gaderoben. Två vita små korgar och en hyacint.

Sen var det vidare då hittade jag lite julklappar men också lite till mig själv bland annat en plych (stavas så?) dress kommer nog flytta in i den för oj vad skönt den är! Det blev en mörk blå. Sen hittade jag en kruka och en blomma till vardagsrums fönstret. Nu är den höggravida kvinnan mycket trött! Eftersom det har varit en hel dag och inte nog med det tokig som jag är ska ge mig på att stryka och sätta upp gardiner när jag kommer hem samt plocka upp allt, det som ska skruvas får väntas med till karln kommer hem.

Så blev det i vardagrummet.

Börjar vänja mig mer och mer vid min nya frisyr, kändes väldigt konstigt när jag tvättade håret i morse eftersom det knappt fanns något hår att tvätta.



Nu ska jag ta kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar