torsdag 9 december 2010

Jul känsla!

Syster yster kom som hon brukar efter praktiken och även idag hade jag planer för kvällen, stackarn haha! Ikväll skulle vi nämligen göra jansson utan fisk och hemlagade köttbullar, nu tre timmar senare är vi mätta och goa!

Fick ingen bra bild på håret som jag känner att jag är nöjd med men jag lovade ju och jag började ju med att skriva om köttbullar så då passar en bild på mig ypperligt,





Har varit sugen på köttbullar sååå länge så det var riktigt gott! Tack snälla syster för all hjälp!

Nu väntar snart sängen.

1 kommentar:

  1. Hej Mickan!
    Nu ska jag lämna spår efter mig här, är alldeles för dålig på det! Men jag är en av dom som läser iaf =) Fast det visste du nog redan.
    Tycker du är jättefin! Skönt med kortare hår lagom till bebis kommer. Jag klippte mitt kort i början av graviditeten med Tilde, sen hade det hunnit bli ganska långt tills hon kom, men då klippte jag av det igen, mkt skönare och mer praktiskt tyckte jag =) Och det rä ju bara hår, det växer ju och man kan börja spara till långt igen =) Oj vilket babbel om hår.. hehe.

    Guu så gott med köttbullar! Du är minsann en riktig husmoder du :) Tror allt Adam blir ordentligt bortskämd av dig ;)

    Snart kommer bebisen! Jag är så nyfiken :)
    Kram till er och lycka till!
    /Jessica (Tildes mamma)

    SvaraRadera