tisdag 14 december 2010

Inte klar...

Hejsan

Är inte klar med tv bänken än och jag känner att jag lägger ner det nu, den är som sagt inte riktigt klar men de ska den bli när magen är borta, är så fruktansvärt klumpig när jag ska ta mig upp och ner från golvet och det blir färg överallt för att jag är så klumpig i kroppen. Typiskt mig att tro att det är så mycket lättare än vad det var. Den ser hyffsad ut i alla fall.

Så dagen kommer bestå utav att ställa iordning så gott det går och städa och laga mat och tvätta istället.

Kom på att jag måste nog gå igenom BB väskan en gång till, packade ju den för ett bra tag sen och vet då att det var några saker jag tänkte att det kan jag lägga i senare, senare kanske är nu? Så den är helt redo när skrutt i magen är helt redo.

Vi har faktiskt haft ett litet arbetar namn som jag inte har nämnt här i bloggen, nämligen Otto, både min sambos familj och min familj och jag och dom på jobbet har kallat magen för Otto. Har ni något speciellt "arbetar" namn?

Det var ganska många som hade gissat att Otto skulle komma igår på lucia dagen men inte då...

Nu ska jag sätta lite fart så jag blir klar med allt jag tänkt idag, det krävs ju lite vilo pauser imellan åt så allt tar sån tid när klumpen ska göra något.

3 kommentarer:

  1. Näe, det gör ju oftast inte det men man kan ju inte låta bli att inrikta sig på det datumet, jag har BF på lördag jag..

    SvaraRadera
  2. Packa ner dina extrakläder det glömde jag och det var inte så kul när vattnet gick på sjukhuset så min svärmor fick ta med sig ett extra ombyte på besöket sen. :P

    SvaraRadera
  3. men otto blir ju lite konstigt på en tjej ;-)
    Vi kallar bebisen för Oscar =)

    SvaraRadera