söndag 5 december 2010

söndag och andra advent!

Hejsan

Idag är det andra advent, hade inte en tanke på det vid frukosten så har inte tänt andra ljuset än. Det får bli vid middagen istället.

Igår var en bra dag, hade en riktigt lång sovmorgon vilket var länge sen så det var riktigt skönt.
Sen blev det fika på stan med fina flickor <3
På kvällen tittade jag och älsklingen på "bröderna Karlsson" den kan jag varmt rekommendera, den var rolig och se värd.
Dock var inte natten lika bra, sov två timmar och sen var jag pling vaken, bebis i magen hade hicka och höll mamma vaken, runt halv sex lyckades jag somna om igen. Men känner mig ändå ganska pigg i dag så får väl inte klaga.

Vill så gärna till Ikea! Önskar jag hade bil så jag kunde ta en tripp dit,


Vill ha två såna här, en till hallen och en till bebis rummet. Sen behöver jag gardinstång. Har också sett en tv bänk jag är sugen på, dock är inte min kära sambo så pigg på förändringar. Så det kommer krävas lite övertalning, men med rätt metod kan det nog gå.
När jag ändå är i storstaden så vill jag också passa på att hälsa på söta underbara lille Lowe, han är snart 5veckor och jag har inte träffat honom än, fy skäms på mig!

Jaja jag kan ju fortsätta dröma, hoppas ni får en riktigt bra söndag!

2 kommentarer:

  1. Ja fy på dig Mickan! ;) Kram Louise och Lowe

    SvaraRadera
  2. Vi såg också bröderna karlsson i lördags. jättebra film. hoppas att du kommer iväg till ikea. Kram

    SvaraRadera