tisdag 28 december 2010

Tyvärr ingen bild

Kan tyvärr inte lägga upp någon bild, min pappa skickade massor av bilder från när dom var här men jag vet inte hur jag ska göra när jag lägger upp dom och dom vi har tagit är kvar i kameran. Men det kommer bilder.

Idag har vi haft en riktig mys dag jag och Olli, vi sov länge och sen blev det en promenad till affären, skönt att komma ut fast att det är lite kallt.

Idag ställde jag in lille mans säng i vårat sovrum så vi får se i natt hur många timmar han sover där, vem som saknar först han eller jag eller kanske pappa.

Igår var vi på återbesök då hade han gått upp riktigt bra, nu väger han 2860, mammas kille äter fin fint.

Nu väntar sängen.

1 kommentar:

  1. vad skönt att det gick bra på återbesöket och att han växer :) hälsa lilla skrutten <3 puss

    SvaraRadera