fredag 17 december 2010

Vad gör jag uppe?!

God morgon mina vänner!

Vill börja med att tacka alla som gjorde kvällen igår till en toppen kväll! Kände väl inte så jätte starkt för att gå först, det var alltså klassfest igår för oss som har gått omvårdnad och tar studenten i morgon. Man blir lite anti social när man gott över tiden. Men jag bestämde mig för att ändå gå eftersom det skulle bli näst sista kvällen med gänget! Jag ångrar inte en sekund att jag gick! Jösses, det var nog precis vad jag behövde en kväll fylld av skratt, god mat och trevligt sällskap. Kände mig som en ny människa när jag kom hem så stort tack till alla som medverkade under kvällen och jätte jätte stort tack till er två som fixade med mat och styrde upp så det blev klassfest! Ni hade gjort sååå fint!

När jag kom hem var jag jätte trött men inte kunde jag sova inte, nej då. Vid halv två gick jag upp och gav upp försök sova, så jag styrde med tvätten istället och små plockade lite. Har varit och kissat 25gånger i natt och haft ont men mer än så har det inte blivit. Filur där inne som lurar mamma!

Vaknade vid halv sex i morse av att jag hade ont igen men det blir liksom ingen olidlig smärta, det är hanterbar smärta så jag vet inte riktigt vad det är som spökar.

Idag tar OPH0910 studenten. Så idag blir det fika i skolan och vi får våra betyg, sen blir det till att "springa" till barnmorskan. Ska bli spännande att se vad hon har att säga idag.

Har allt lite träningsverk i magmusklerna efter gårdagen, det kan ju bara betyda att kvällen var super lyckad!

Ha en riktigt bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar