onsdag 8 december 2010

Min Älskade...

Min älskade kusin och bästa, bästa vän!



Hoppas verkligen att vi snart kan träffas vill så gärna träffa din skatt, Lowe. Jag hoppas våra barn kommer ha lika roligt som vi alltid har haft, att dom kommer få en bra relation. Du har alltid varit en förebild och man har sett upp till dig då du är ett äldre, samma kommer nog gälla moderskapet, jag kommer säkert lära massor av dig!

Här är en länk till hennes blogg: http://louiseingemarsson.blogspot.com

Du är guld värd!

2 kommentarer:

  1. Åh gumman jag blir ju alldeles rörd! Du ska veta att du också är min allra bästa vän! Du betyder otroligt mycket. Tänk så mycket skoj vi har haft, o kommer att ha med våra bebisar tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Ni är otroliga båda 2. Ni kommer att bli de bästa mammor till era små :)

    SvaraRadera