tisdag 21 december 2010

Äntligen!

Hejsan!

Söndagen den 19Dec klockan 9.50 kom vår älskade son Olli till världen!

Hade faktiskt inte tänkt att lägga ut någon förlossningsberättelse då jag tycker den är privat och själv vill välja vilka jag vill dela den med, men jag kan medela att det var minst sagt en rally bebis! Det tog 5,5 timmar från första värken till han var ute. Vi var på BB två timmar innan han kom till världen.

Vi alla tre mår bra, vi är sååå lyckliga! Man kan inte titta sig mätt på det lille livet, han är verkligen världens vackraste barn! Alla barn är fina men ens egna barn, det är verkligen en speciell känsla. Mina hormoner har redan börjat komma igång och är i svallning så tårarna rinner som bara den nu när jag skriver detta. Blir tårögd bara jag tänker på honom! Olli vår älskade son tänk att det var du som låg i mammas mage, som vi har väntat och längtat efter dig du älskade underbarn!

Tänker fokusera på lilleman och försöka få en fungerande vardag med rutiner så det kommer inte bli så mycket uppdatering här nu på ett litet tag.

Många varma hälsningar från två mycket stolta föräldrar!

3 kommentarer:

  1. Grattis igen Micaela och Adam! Så underbart att han äntligen är hos er, och att allt gick så bra!
    Ja där snackar vi Rally-bebis!:D Jag som tycker Tilde va snabb ;) 8½ timme från första värk.
    Och visst är det som du skriver, en eget barn är verkligen det mest fantastiska och vackraste man vet! Men alla är sanna mirakel!

    Fortsätt nu att njuta och mysa av er lilla kille!
    Kram på er!
    /Jessie

    SvaraRadera
  2. Åååå vad skönt att allt gick så bra! Nu får ni bara vara ni och njuta av eran lille son! Stort grattis igen! Många kramar Mikaela

    SvaraRadera
  3. Grattis själva och gott nytt <3

    SvaraRadera