söndag 31 oktober 2010

Märklig dröm..

Hejsan

Har sovit som en prinsessa i natt, helt underbart. Kan nämligen inte komma ihåg när jag somnade när jag la huvudet på kudden och sov en hel natt sist. Så det var riktigt skönt. Vaknade halv sex ny tid och var ganska så vaken men somnade ändå om en stund till. Den stunden jag somnade om drömde jag hur mycket som helst, något som jag drömde var att jag var på väg att födda. Jag kände hur något försökte pressa sig ut, det gjorde inte ont men jag kände tydligt hur något kämpade sig ner. När det slutade kännas frågade jag dom runt mig vart bebisen var, då sa sköterskan att det var för tidigt så dom stoppade det. Sen fick jag ett papper på allt jag inte skulle göra för det kunde sätta igång det igen. När jag vaknade kände jag fortfarande besvikelsen. Jag tror längtan börjar bli väldigt stark nu..

Idag har jag strykt alla barn kläder och bebis lakan.. Så nu är allt sånt klart.

Klockan är "bara" tjugo i två och jag har hunnit med jätte mycket i dag. Känns så skönt.

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar