lördag 23 oktober 2010

Lördag

Hejsan

Då var det lördag och slarviga jag har fortfarande inte lagt upp några bilder anledningen till det är att igår gjorde jag verkligen så lite som möjligt, hade ont i hela kroppen även igår. En tur till ullared tog på kroppen.

Gjorde ett riktigt fynd i ullared, hittade vyssan fötter av märket brio till lägre pris än i baby proffs butikerna. Kändes med andra ord som ett fynd då det är samma märke men lägre pris. Gjorde flera såna små fynd.

Idag har jag stått vid spisen hela dagen känns det som, gjorde en tok god köttgryta och skulle ha ris till, skulle öppna rispåsen och får över halva påsen på bänken och golvet. Inte kul kan jag säga då riset skjuter iväg när jag skulle dammsuga upp det.

Idag är kusinens magiska datum nämligen BF, kan säga att alla dagens tankar går till henne idag. Vad jag vet nu så har det inte hänt något men det innebär ju att inom två veckor kan det bli precis när som.

Ikväll blir det mys.
Ha en riktigt bra lördag kväll.

1 kommentar:

  1. Ja de är verkligen värat att åka dit även om de kan tära på en gravida kropp :)

    SvaraRadera