tisdag 19 oktober 2010

Ytterligare lite nyare bilder.

Hejsan

Igår var jag hemma hos mamma och syskonen. De ville att jag skulle ta bild på dom och lägga på den sidan där jag skriver, de ville med andra ord vara med på min blog
Så här kommer bilder på mina två minsta syskon.


Lillebror var jätte stolt över sin Hammarby t-shirt. Men lite trött efter en dag i skolan.


Lilla syster ville gärna ta bild på min mage så här kommer en bild på magen i v32





Ser väldigt fluffig ut i ansiktet men den bjuder jag på.
Syster ville att vi skulle hoppa hoprep av alla andra miljoner saker hon ville göra, men jag tänkte att det kan ju vara skönt att komma ut en stund, så jag följde med ut men hoppa det kunde jag inte! Det var riktigt obehagligt att inte kunna hoppa, jag lyfte inte. Det är nog inte meningen att man ska kunna det när man är gravid heller kanske? Det slutade med att jag snällt fick stå och veva så hon kunde hoppa.

Idag har jag varit hos BM det gick väldigt bra, allt såg bra ut förutom järnvärdet som vanligt. Hoppas jag kan få det att höjas.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och plugga lite, ska försöka bli klar med ett fördjupningsarbete. Kan vara skönt att ha det klart.

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Roligt att du hittade till mig, jag tyckte det var en lite rolig idé sedan har jag ju hittat en himla massa mer gravid bloggar;)

    Nu har jag tävling i min blogg där du kan vinna en valfri babymössa;)

    Var med vettja!

    SvaraRadera