lördag 30 oktober 2010

Lördag

Hejsan

Har varit lite dålig på att uppdatera men har haft fullt upp med annat...
I Torsdags så grejade jag lite här hemma på förmiddagen och sen på eftermiddagen så var jag hos syster och färgade håret. Blev blonda slingor och sen två lite mörkare slingor som jag kan välja att visa eller dölja. Lite lagom förändring med andra ord.



Sen på kvällen följde hon med mig och handlade och bar kassarna sen var vi båda helt slut.

I fredags åkte jag till mamma och familjen, var bara en snabbis för lilla lilla syster följde med hem. Så kvällen igår bestod av ordlek (hon var jätte duktig på att hitta gömda ord bland bokstäver) bad och myskväll.





Idag vaknade hon pigg och glad runt sex tiden, jag var då inte lika pigg och glad eftersom jag inte sover så bra på nätterna. Hon la sig brevid mig och tittade på tv till halv åtta så det kan jag ju vara nöjd med. Sen pysslade vi lite och sen kom mamma med familj så vi åt tacos och fikade. Nu för en stund sen åkte de hem och jag väntar på att hjärtat ska komma hem. lilla lilla syster längtar som en tok efter att bebis ska komma, och hon har tusen frågor och funderingar. Inte lätt att svara på allt... Hon har ialla fall prov stått vid skötbordet ett antal gånger och talat om för mig vart allt ligger och vad jag ska ha det till och vad bra det är så nu vet jag, de är för söta!

Nu ska jag greja lite innan han kommer hem..

Hoppas ni får en bra lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar