tisdag 12 oktober 2010

Haft besök

Igår kom världens bästa Evelina på besök, har inte träffats sen i sommras så det var verkligen på tiden. Vi åt tacograttäng och hade höst mys. Tänk att en vän kan få en att känna sig så glad och sprallig, det är vad jag kallar en sann vän.

Idag mår jag tyvärr inte toppen, känner mig fortfarande väldigt glad och är på ett väldans bra humör men har inte sovit speciellt bra i natt då jag har varit uppe och kissat en gång varannan timme, har lite ont i magen och huvudvärk och känner mig allmänt konstig i kroppen. Hoppas att det inte blir något utav det.

Vad som händer idag har jag inte riktigt bestämmt än, eftersom jag inte känner mig riktigt pigg så blir det nog en lugn dag.

Vad ska du hitta på idag?

1 kommentar:

  1. Sv: Ja jag tog tillfället i akt o bakade lite idag me hehe

    SvaraRadera