måndag 4 oktober 2010

Graviditetsbesvär

Hejsan.

Idag var det måndag igen, helgen har gått väldigt fort. Igår jobbade jag hela dagen och då gick den dagen. När jag kom hem hade plutten lagat världens godaste köttgryta, det uppskattades verkligen. Var så trött i kroppen och så hungrig så det var riktigt skönt att få sätta sig och få mat serverad.

Idag har jag pluggat, känns skönt att ha ytterligare en grej klar.

Som överskriften lyder, graviditetsbesvär är något jag har fått i form av klåda.
Jösses jag kliar snart sönder min kropp och hårbotten! Värst är hårbotten, ändå har jag schampoo från frisören som ska vara bra och lindra om man har besvär i hårbotten, men det kliar som tusan ändå. Likaså magen och brösten kliar jag snart sönder! det kliar även på armar och ben men som sagt ovannämnda är det värst med. Är det någon som har något tips på vad man kan göra? Någon bra bodylotion eller liknande?

Nu ska jag ta tag i middagen. Vet inte riktigt vad jag ska laga...

Ha det så bra och snälla ge tips om vad jag kan göra mot min klåda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar