onsdag 13 oktober 2010

Vimse vimse mig!

Hejsan.

Idag har jag varit riktigt vimsig! Började med att jag stängde av klockan vid halv åtta när den ringde, trodde att jag hade tid hos barnmorskan vid 9, råkade somna om. Vaknade med ett ryck halv nio. Sprang upp och kom på att jag borde titta om jag ska ha urinprov med mig, letar reda på lappen. Där ser jag att det står ett annat datum. Kollar i min kalender där står att jag ska vara där idag! Blir helt förvirrad, ringer barnmorskan och hon är på kurs med andra ord skulle jag inte vara där idag.

Senare på förmiddagen ringer jag en hyresvärd och säger att vi är intresserade av att titta på en 3a. Han säger vilken adress tre gånger, jag säger glatt ja. Vi ser till att vara där på den avtalade tiden, ingen hyresvärd så jag ringer och frågar vart han är han säger att han står utanför, det gör vi också men ingen annan står ju där. Ringer igen och frågar om han verkligen är rätt, ja det var han men inte vi. Vimse vimse mig! Tyvärr var inte lägenheten något för oss, bara titta vidare.

Har också hunnit med att träffa en tok söt liten bebis idag! Kan säga att suget blir inte mindre! Lill du i magen, vill ha dig här nu!

I morgon kommer ny magbild, eftersom jag nu är i vecka 31 så har den växt sen vecka 29.

1 kommentar: