torsdag 21 oktober 2010

Trött i alla muskler

Hejsan!

Idag blev det en tripp till Ullared, det var inte bara vi där! Det var hur mycket folk som helst, dock inga köer in i alla fall. Är minst sagt helt slut i hela kroppen! Gjorde inte saken bättre att när jag kom hem skulle Olle (katten) ha all uppmärksamhet, inte bli klappad utan busa, kom ner på golvet ett par gånger men det är inte lätt då man har mage, ont i rygg, rumpa och lår. Efter en stunds bus med mus så ligger han här så nöjd uppe på skrivbordet. Jag längtar efter soffan jag, ska bli så skönt att slänga upp benen, tänkte först nämna några fynd jag gjort. Bilder får vänta till i morgon.

Fyndade följande:
Vet inte vad det heter men man sätter den i badkaret som ett stöd för barnet då man badar.
Amningskupor
Våtservetter
Blöjpåsar
En bomulls filt
En dregel haklapp med en giraff
Små söta varma tossor
Hygien artiklar så som body lotion till bebis, zink salva, nässug, Baby olja
Hittade lite annat smått och gott men detta är lite av vad jag hittade.

Nu blir det soffan! Ha en riktigt bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Dom blev jättegoda så lägger ut receptet imorgon, när jag förhoppningsvis är lite piggare med. ;D

    Åh ullared måste vi också ta oss en sväng till snart tror jag, så bra att köpa på sig allt som inte måste ha superduper kvalité där. :)

    SvaraRadera
  2. Visst är de en kanon affär för Bebis grejjer :)

    SvaraRadera