onsdag 18 maj 2011

Sur

Ja precis som rubriken lyder är jag en riktig bitter F** idag. Riktigt sur. Har dock all anledning att vara det tycker jag själv, men känner att vad hjälper väl det att sura i min ensamhet? Ingenting, nu är det ju liksom lite för sent och det tar framför allt onödig kraft. Tur lille man livar upp dagen med sina härliga skratt, och han har absolut inte fått lida för att mamma är sur idag.

Tänk att man kan prioritera så olika? Att man kan ta så olika beslut, och alltid se sig själv främst. Grubbel grubbel.. vad hjälper väl det?

Lille man vilar och jag vill också dra något gammalt över mig!

Hoppas nu inte att ni känner er sura efter läst detta depp, opepp inlägg...
Humöret kan ha vänt om redan en timme eller två och då får jag nog bjuda på ett lite gladare inläg än de här trista..

1 kommentar: