lördag 14 maj 2011

Hur dagen D har gått..

God kväll..

Nu sitter jag är jätte trött i både huvud och kropp, är ganska van vid att ha koll på vad som ska göras på jobbet. Hade ganska bra koll för att inte ha varit på över ett halv år men visst kände man sig lite vimsig och liten ibland och det har gått i ett vilket har resulterat i att jag faktiskt inte hunnit tänka så mycket på mina fin fina pojkar som jag trodde att jag skulle göra.

Det har gått jätte bra för mina pojkar, är så himla stolt och imponerad att en hel dag faktiskt har gått utan mig och att de har klarat det fin fint. När jag kom hem så sov min lille pojk gott och min stora pojk såg inte helt färdig ut. Något som jag är väldigt inponerad utav är att han lyckats laga mat! Hålla! Här har jag gått hemma i nästan fem månader och kan nog ganska lätt räkna de måltider jag har lagat då jag gått hemma själv med olli. Oftast har jag väntat tills A kommer hem eller helt enkelt struntat i att äta för att min älskade son inte varit speciell glad åt att mamma lagar mat och sen äter! Men han hade lyckats första dagen han är hemma själv! Olli hade suttit i sin stol och vait jätte nöjd...
Känns också skönt att jag första gången lämnade dom för att själv göra lite nytta nämligen jobba.
Mina pojkar får två tummar upp och ett stort stolt leende!

1 kommentar: