fredag 20 maj 2011

Bättre

God morgon!

Idag vaknade jag utav att ja hade en liten pojk bredvid mig som hade massor att berätta, tänk att det kan ha hunnit hända så mycket på en natt, som mamma måste få reda på kvart i åtta på morgonen.

Igår var hur som en mycket bättre dag, började med sovmorgon till halv nio! Sen fixade och trixade vi här hemma. Vid lunch fick vi erbjudande om att luncha på stan, detta tackade vi inte nej till utan begav oss ut. När vi hade lunchat hade vi tid kvar till klapp och klang så först gick vi en sväng sen gick vi till klapp och klang. Haha herre gud, första gångerna låg alla barn på sina mattor och lyssnade till mammorna som sjöng. Nu gör barnen allt utan lyssna på sina mammor, allt annat är spännande. När detta var slut så blev det en riktig lång promenad med Tina och Zeb det var riktigt skönt och väldigt välbehövligt! Vågar jag erkänna att jag har träningsvärk idag?!

Idag hopppas jag på en familjedag som främst innebär handla!
Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar