fredag 6 maj 2011

Dålig uppdatering samt dåligt med bilder

Hejsan

Här är det jätte dålig uppdatering och lite dåligt med bilder, men dagarna går så fort! Och ibland känner jag att det finns så mycket att skriva om men samtidigt inget alls att skriva om.

Hur som så är vi dunder förkylda här både jag och lille man.
Olli tycker nog att han har världens dummaste mamma då han hatar nässugen, näsdroppar samt alvedon. Men alla dessa tre saker är nödvändiga just nu för att han ska kunna andas på kvällen och morgonen, men framför allt kvällen.

I onsdags var vi hos mina föräldrar en sväng, var lite så där hur det skulle gå då han hade varit väldigt kinkig på tisdagen men på dagen hos mina föräldrar var han på toppen humör hela dagen, men kvällen var dock inte lika rolig, inte heller natten. Man tycker så synd om de små när de är förkylda! Jag skulle mer än gärna ta hans förkylning också! Karlar är ju dunder gnälliga när de är förkylda så Olli har all rätt han också att vara lite små kinkig.

Nu vart tvätten klar så bäst att ta tag i den innan lille man vaknar!

Bilder kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar