tisdag 3 maj 2011

Kryper i mig..

Hejsan
Som rubriken lyder så kryper det i mig. Har varit hemma hela dagarna sen i söndags alltså tre dagar och det kryper redan i mig, rastlös som en tok! Så försöker jag påbörja något här hemma då har jag någon som protesterar. Det har samtidigt varit vädliga mysa dagar för det har verkligen varit 100procent fokus på lille man då han varit vaken, eller iaf 90 med undantag för matlagning osv.
Anledningen till att vi varit helt hemma har varit för att Olli inte varit riktigt pigg, trodde först det var magsjuka men nu känns det mer som en förkylning som även visade sig i magen. Idag är han nämligen förkyld och jag börjar också känna av att det är nog något sånt på g här med.

När man går hemma hela dagarna så ser man allt som behöver göras och man ser allt man vill göra! Jag stör mig mer och mer på mina dunder fula kökstapeter samt tapeten i Ollis rum. Likaså golvet i hallen och golvet i Ollis rum. Eftersom vi bor i hyreslägenhet känns det ganska onödigt att själva lägga pengar på att fixa till såna saker, men jag får nog ta och kontakta hyresvärden snart och göra ett försök om vi kan få nya tapeter eller nya golv för jag stör mig varje gång jag går in i dessa rum. Likaså soffan stör jag mig också på, jag vill ha en ny soffa!
Ja jösses varför kan man inte vara tacksam över det man har?

Lille man sover och jag väntar på att stora hjärtat ska komma hem.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar