söndag 8 maj 2011

Då var denna helgen över...

Då var även den här helgen förbi..
Vi hostar och nyser..Men i lördags så pratade jag med min lilla lilla syster som jag tidigare lovat att hon skulle få sova här lördag till söndag, när jag sa att vi var dunder förkylda blev hon jätte ledsen. Hon har längtat sen Olli föddes att få sova här. Kände mig som världens dummaste, så vi bestämde att hon fick komma ialla fall. Mamma ville gärna gå på loppisen som skulle vara här i stan längs hela storgatan, så på lördagen kom hela familjen och vi gick på loppisen. Vi hade verkligen tur med vädret.

Inne på åhlens satte morfar Olli på en barbapappa gunghäst, han ser anningen förvånad ut, typiskt att den bara fanns i en färg för den är väldigt söt!

Idag har vi varit ute ganska så mycket, lille man är inte jätte glad i att åka vagn längre men vi lyckades tajma in så han sov när vi var ute så det gick bra. När vi sen kom hem åt vi glass ute och lille man fann sig i att sitta en liten stund i vagnen.



Nu sover lille man och ja, jag njuter utav tystnadan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar