onsdag 9 juni 2010

vill...

God morgon.

Idag var jag faktiskt uppe tidigt, mycket stolt över detta men kan inte påstå att jag hunnit med så mycket mer för det tvärt om sitter fortfarande i min snygga morgonrock och försöker få mig själv att gå in i duschen! Skärpning! Klockan är snart elva och det är minst sagt dags att börja göra sig iordning!

Idag blir det en tur till Linköping för att köpa present till älsklingen som fyller 23år, hu vi börjar bli gammla.

Idag är en sån där dag då jag vill att tiden ska gå fortare! Ibland går tiden så himla långsamt allra helst om man längtar efter något men sen när man väl är där så tycker man att tiden gått fort. Nåväl kan ju börja med att ta tag i dagen så ska jag nog se att dena dagen med snart är över. "vad är längre än väntans tider?"

Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar