måndag 14 juni 2010

Misslyckat bak

Hej igen,

Har nu bakat mina kladdmuffins med choklad i, de blev misslyckade! har inte smakat på dom än men de blev långt ifrån vackra. Har rosa jätte fina muffins formar men hade glömt sen tidigare bak att de är långt ifrån praktiska, smeten rinner över, så jag hade väldigt mycket smet på plåten och de ser väldigt "roliga" ut.


Bara hoppas att de smakar bra!

Passade även på att baka nötklickar för det kommer jag ihåg att min gammelfarmor bakade ibland när jag var liten och dom var såå goda, godast var dom innan de tinat helt från frysen. Det stod att det skulle bli 45 förstår varför jag inte fick ut 45!

Förre

Efter! Bamse klickar! hoppas som sagt att det blev gott ialla fall.

Tänkte också lägga ut en lite nyare bild på mig själv

Nu ska jag se om muffinsen svalnat för nu är jag sugen!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar