torsdag 17 juni 2010

Underbara väder!



Så här glad är jag när det är fint väder. Wilma är fotografen.
Idag blev det en tur till familjen, vi tog en sväng till stan och åt glass, det var mysigt.

Fick ett jätte fint förklädde av min kärra syster, bild visas lite längre ner, foppa tofflor av mamma och en film av wilma, eller fick låna en film. Lotta på bråkmakaregatan, en av mina favoriter!

Väl hemma började jag greja i köket, vart så sugen på rabarberkräm så det fick det bli ikväll, hemma gjord rabarber kräm. Mums!

Imorgon är sista lediga dagen sen drar allvaret igång, och man går på schema och kan börja planera sitt liv lite, ska bli väldigt skönt. Men i morgon har vi lite skolavslutningsfika, hoppas på fint väder så vi kan sitta ute!

Här kommer bild:


Nu ska jag vara social mot min kärra sambo! ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar