onsdag 16 juni 2010

känslomässig dag!

Hejsan..
Igår var minst sagt en känslomässig dag som slutade bra hur som helst, känner inte att jag vill gå in mer än så på det. Har världens bästa sambo! Han finns där när man mest behöver honom och det är en stor trygghet. Tror inte jag kan beskriva hur tacksam jag är. Nog om gårdagen!

Idag började dagen med lång sovmorgon, kände sig minst sagt lat när telefonen ringde och väckte oss vid elva. Sedan ringde de på dörren halv tolv och då var det bara att gå upp. Dagen började lugnt och fint. Olle fick ett par frispel och tog sönder och välte ut ett väldigt stort glas, efter det så sa vi att vi åker ut till landet så han får springa av sig! väl där ute så sprang han minst sagt av sig och jag bara gottade mig i solen! Olle är så himla mysig när han kommer ut, han kommer då och då och tittar till oss så vi är kvar sen springer han iväg igen och nosen luktar så alldeles på alla spännande dofter och fåglarna är lite otäcka när de skriker åt honom. Men annars är livet toppen för honom när han får komma ut, när vi sen kommer hem så är det raka vägen till matskålen för oj vad han är hungrig! Där ute har de grönsaker i fodret och det går inte! När han ätit så är det lådan som gäller, kissa in att han är hemma. Haha för söt är han vårt lilla liv.

Kakorna blev goda! såg att det blev fel med bilderna, la visst upp två bilder på de icke färdiga nöttopparna men hur som helst så blev dom stora men oj så goda, precis som gammelfarmors! Det var nog för jag bakade med riktigt smör. Ska det vara så ska det vara!

Ha en riktigt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar