lördag 26 juni 2010

Hemlis

Hejsan allesammans.
Har inte skrivit på ett par dagar för ja har jobbat lång dagar och varit så trött när jag kommit hem så har inte orkat något nästan. Igår var det midsommarafton och den vart väldigt lugn och stillsam, jobbade och sen blev det grill hos svärisarna. Somnade på soffan ovaggat vid halv tio, typiskt mig. Sen bar det hemmåt när jag vaknade och sen vart det sängen så idag när man vaknade var man pigg och utvilad och mådde som en prinsessa, min prins kände sig nog också som en prins.

Idag har det varit helt underbart väder så framåt kvällen bestämde sig älsklingen för att ut och fiska och då valde jag att ta med vårt vild djur så vi åkte ut till svärisarna och hade det skönt i det fina vädret.

Imorgon blir det utflykt, vart låter jag vara hemligt till i morgon. Ser fram emot det i alla fall så nu vankas sängen så man är pigg i morgon.

Hoppas ni alla haft en riktigt skön midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar