tisdag 8 juni 2010

Då var det tisdag igen..

I dag har jag jobbat en kortis, gick bra. Sen när jag kom hem så la jag mig en timme, helt tokigt vad trött man kan vara så det var skönt. Sen var det dags att sätta igång med dagens hemma sysslor som bestod av Tvätt och städ. Nu äntligen är tvätten tvätten och det är städat och fint.
Misstänker att jag får ställa mig vid spisen om en stund för det kommer nog hem en hungrig karl.

När man ser alla bilder från studenter och balen längtar man verkligen tillbaka! Å underbara tid, denna väntan denna förväntan på den tiden så var den över så snabbt. Nu kan man bara minnas och önska att man kunde gå tillbaka, det är nog tur kanske att man inte kan spola tillbaka tiden utan bara minnas och njuta.

Imorgon blir det ev en shopping runda, får se är sugen påt i alla fall.

När skattepengarna kommer blir det ialla fall en mycket mycket efterlängtad ullareds resa. Ska bli roligt nu var det länge sen jag var där.

Hade tänkt lägga upp lite bilder, en är från balen på mina underbara flickor som jag saknar så otroligt mycket, ibland gör det nästan ont så mycket saknad känner jag. Två bilder är på olle när han njöt utomhus, två bilder är på smörgåstårtan jag gjorde en kväll, haha fick ett infall och gorde smörgåstårta halv åtta på kvällen, knasig, jo tack!











Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar