måndag 21 juni 2010

Nytt tema ny design!

Hejsan

Har nu fått ny design tackar Helena så hjärtligt för det! Du är så duktig och pysslig!

Har även nytt tema! Kommer nog skriva om allt och det mesta men det som jag kommer ha som lite tema är nog vår resa från två till tre! Nu gör jag det offentligt, jag och Adam ska ha en liten bebis! Det är beräknat till den 15dec, så jag är nu i vecka 14+4. Jag mådde lite illa i början men nu mår jag som en prinsessa! Förutom tröttheten ojoj vad jag är trött, fortfarande men det kommer nog gå över så småningom. Är verkligen så himla lycklig det spritter i kroppen! Vi har fått se det lilla livet 3gånger, än så länge de tre bästa stunderna i hela mitt liv kan jag lova, ojoj vilken lycka! vilken känsla, vilket pirr!
Det var en riktigt aktiv liten krabbat det kändes skönt att se att det rör sig och att hjärta slår och allt sånt. Magen den växer, är inte så stor än men jag själv känner och ser att den växer, om inte annat på mina kläder.

Nu har jag börjat på sommar schemat så nu är allvaret igång, känns så himla skönt att ha ett schema man vet när man jobbar man kan äntligen planera sitt liv lite.
Nehe nu ska jag krypa ner i soffan.
Ha en riktigt bra kväll!

3 kommentarer:

  1. thihi.. vad skönt för dig att äntligen få berätta om det som du väntat så länge :) allt blev jätte fint, det va bara kul att få hjälpa till :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till er kommande tillökning, igen:) Gud så kul för er!!! Har du redan fått se din bebis tre gånger? Inte dåligt:) Måste vara roligt. Jag har bara gjort "Rutinultraljudet" båda gångerna runt vecka 18-19 och det är ju hur mysigt som helst när man kan se de små krabbaterna:)

    Lycka till med jobbet i sommar!!

    Kramar:)

    SvaraRadera
  3. Svar till sofie: Tack så mycket :) Ja det har vi :D Vi gjorde hmm lup test eller kup test kommer inte håg vad det hette riktigt i vecka 12 tror jag det var och sen har det varit två läkarbesök och om 4veckor ska vi på rutin ultraljudet. En sån fantastisk känsla varje gång går inte beskriva och man ser att det lilla livet växt och utvecklats.
    Tack så mycket, hoppas du får en bra sommar med familjen! kramar

    SvaraRadera