måndag 14 juni 2010

Sista dagen i skolan..

Hejsan allesammans.

Idag vaknade jag i godan ro och kom på att jag faktiskt hade MASSOR att göra, så det var bara sätta fart, från det ena stället kvickt till det andra. Och sedan till det tredje som var skolan, idag var sista skoldagen, så nu kan man säga att jag har sommarlov :D sommarlov ändå fram till lördag sen börjar arbetet.

När jag kom hem från skolan var det bara sätta igång med middagen, hade lite rester kvar vilket var skönt, bara värma.

Nu har pojken åkt för och träna och jag är tokigt sötsugen, funderar på att baka lite kladdmuffins. Det får det nog bli! Kan vara bra att ha i frysen om man får besök någon gång.

Helgen har varit bra, fullt upp men det är väl så det ska vara och den bestod mest av jobb.

ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar