måndag 7 juni 2010

Ett litet tag sen...

hejsan

Känner att jag är jätte dålig på att uppdatera. Men förra veckan var min kärra farmor och hälsade på, det var riktigt roligt, vi gick på stan åt glass och åt mat. Hon har bara varit här en gång innan så det var riktigt kul att ha henne på besök.
Sen bestod större delen av förra veckan av jobb tror jag.

Helgen har varit helt underbar! har dock inte slitit ut mig, kändes lite som semester fakitskt, var ute och svärmor hela helgen och bara gottade oss i solen. Lille olle var med också så han fick känna på lantlivet samt springa av sig lite. Det tyckte han verkligen om, på kvällarna när vi kom hem sov han så gott så gott.

Idag har det varit skola.

Känner mig lycklig från topp till tå helt underbar känsla!

I morgon blir det jobb och städning för som sagt har inte blivit allt för mycket gjort när de varit så fint väder, men så får det vara man måste passa på när solen tittar fram.

Ska krypa ner i soffan hos älsklingen igen, snart blir det nog sängen, är så trött så trött.
Ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar