tisdag 22 juni 2010

Tänk..

God morgon eller god förmiddag.

Idag unnade vi oss verkligen sovmorgon, vaknade tjugo i elva, det var så skönt att sova ut ordentligt.

Tänk att man kan känna sig så lycklig?! Har gjort det under hela tiden hittils, visst stället hormonerna till det lite så man gråter utan att veta varför och för små saker samt känner en frustration som man inte vet vad den grundar sig i men i det stora hela är jag så himla lycklig, känns lite som att vara nykär. Trotts att kilorna sakta ökar så är jag så otroligt nöjd med min kropp, jag älskar just nu min mage trotts att den börjar putta ut. Det är nog för att jag vet vad som döljer sig där inne. Har också världens bästa sambo ojoj hade inte kunnat få en bättre sambo/pappa. Ja jag är helt klart tok lycklig med hela min tillvaro. Har familj och vänner som stöttar och finns där det betyder otroligt mycket!

Nu är det visst dags för lunch, ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar