måndag 28 juni 2010

Hemliga resan

God förmiddag.

Igår lbev det en resa till Ullared, vad jag har längtat efter att åka dit, det var jätte länge sen jag var där så det var riktigt roligt! Hela sverige tänkte nog som vi att en så fin dag kan det ju inte vara något folk men det var det minsan. Vi såg kjell från serien Ullared med familj det första vi gjorde när vi kom in, lite roligt. Hittade i stort sett allt jag hade tänkt att hitta. Massa bra att ha saker så som fryspåsar, alleminumfolié, shampoo, tvål mm. Hittade också en fönster lampa till sovrummet och en ny kruka, olle har ju en förmåga att välta och ta sönder mina krukor så jag får hålla mig till lågpris krukor.

Köpte också vax, tänkte att jag skulle vaxa benen nu när man går så bar, men det gör jag ALDRIG mer om! fy tusan vad ont det gjorde! och jag fick typ utslag och blåmärken, ser ut som någon sparkat mig på benet, nej det dissar jag!

När vi kom hem igår så följde vi med ut till landet och tog med oss Olle i vanlig ordning, sen grillade vi lite och alla var ganska så trötta så det blev en lugn kväll.

Idag ska jag ta tag i mitt hem, dammsuga och diska och ordna. Jobbar ikväll så dags att sätta lite fart.

Ha en riktigt bra dag!

2 kommentarer:

  1. Åhh vad roligt med en resa till Ullared:) Var ju där jag med för inte så längesedan. Det är alltid lika skoj:) Kul att ni såg lite "kändisar" när ni var där också haha.

    Angående att vaxa benen så får du passa på innan magen är ivägen. I sluten är det omöjligt att hålla sina ben släta och fina, tro mig:)

    Ha det gott!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Svar till Sofie:
    Ja det var inte alls tokigt! haha ja det var kul att dom var där, man kände ju igen dom men glömde kolla i kund vagnen om den var överfull ;) Hahah jag ska ALDRIG mer vaxa benen! har fortfarande blåmärke och är väldigt öm, tacka vet jag hyvel. Ja det kan nog bli lite bekymmer sen haha då får Adam stå till tjänst ;)
    Detsamma! kramar

    SvaraRadera