lördag 19 juni 2010

hmm

God kväll

HAr fått order om att ta det lite lugnt så det händer för tillfället inte så mycket i mitt lila liv. Har jobbat idag och det har peppar, peppar gått bra. Har saknat dom var ju över en vecka sen jag jobbade.

Känner dock att mitt hem förfaller, det har blivit lite i sido satt nu när ja ska ta det lite lugnt. Känner dock att på tisdag när jag inte jobbar så får jag nog ta tag i det! Har en karl som är otroligt hjälpsam och världens bästa men han har ju inte riktigt samma krav och syn på oreda som jag, så det kryper lite lätt i kroppen. Nog om städning!

Nu ska jag krya upp i soffan och titta på den oroligt (not!) spännande matchen.
GRR måtte det vara över snart! Är trött på de där blåsorna! och fotboll!

Ha en riktigt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar