onsdag 31 augusti 2011

Händer så mycket..

God kväll..

Fast att Olli är tok förkyld så gör han massor av utvecklingsframsteg, han har kunnat sätta sig från liggande ett bra tag men nu mera gör han det allt oftare. I förrgår så reste han sig upp mot våran tv bänk och kattpelaren när jag inte såg, när jag sen kom in i rummet stod han där super nöjd.

Igår började han med ett nytt leende, han är sååå söt när han gör det, han ser ut som en liten groda.

Idag har han varit jätte hes vilket har resulterat i en ganska tyst dag från ollis sida ialla fall. Jag hoppas att han har kommit på idag att det är roligare att le så där gulligt så mamma fnissar än att skrika sin mamma tokig. Anledningen till att han tidigare varit ganska högljud är att han har fruktansvärt envis och vet precis vad han vill och inte vill och jag får verkligen höra om jag inte förstår vad han menar eller gör fel. Idag har han visat på andra sätt då jag "gjort fel" och gett mig grodan leendet när jag sen gjort rätt.

Har packat lite till idag men de är så svårt vad man kan packa och inte, ollis tänkta rum är numera ett kartong/tvättrum. Men när vi flyttar ska vi allt få ordning på hans rum och tvätten får vi ha någon annanstans, det har dock varit väldigt bra att gömma undan den där.

För övrigt saknar vi våra kompisar som nu befinner sig på ett bättre ställe med underbart väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar